Peter Bročka 2014

Prvá pamätná víťazná volebná kampaň pre kandidáta na primátora mesta Trnava - Petra Bročku v komunálnych voľbách 2014.



V roku 2014 sme pre Petra Bročku pripravili logo, vizuálnu identitu, oficiálne grafické vizuály, billboard, letáky, web, fotografie a videá. Ako inovatívny prvok online kampane sme vymysleli komiksový seriál. Podľa vyjadrení viacerých médií sa nám tak podarilo byť súčasťou víťazného príbehu “prvého hipsterského primátora na Slovensku”. Viac o kampani sa môžete dočítať v našom staršom blogu.

Celý Bročkomiks nájdete na našom Facebooku. O práci na kampani sa viac dočítate aj v rozhovore pre Denník N, publikovanom 1.12.2014, autorka rozhovoru je Martina Koník.

Zdieľať

Páči sa vám naša práca?

Hľadáte kreatívneho partnera na spoluprácu?
Ak vás naša tvorba zaujala, ozvite sa.
Chcem ponuku

Chcete spolupracovať?